مرکز خرید و فروش فیش حج

خرید و فروش فیش عمره در اصفهان

سایت یاوران حج در زمینه خرید و فروش فیش حج عمره با بهترین قیمت خرید و فروش فعالیت دارد. 

در سایت یاوران حج می توانید انواع فیش حج عمره را در اصفهان و سراسر ایران بخرید و بفروشید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 برای استعلام قیمت فیش حج عمره کافی است فرم تماس را پر کنید و یا با شماره ۰۹۹۰۰۹۹۲۷۴۱ حاج علی اصفهانی  – ۰۹۹۱۳۷۸۹۶۴۸ و حاج عبدالله تماس بگیرید.

خرید و فروش فیش حج عمره

اشتیاق مسلمانان برای حضور در حال و هوای روحانی اماکن متبرکه مسجدالحرام در مکه مکرمه و مسجد النبی در مدنیه منوره وصف ناپذیر است؛ بر خلاف حج تمتع که واجب است حج عمره مفرده مستحب است و برای زیارت کعبه انجام می شود, عمره مفرده محدودیت زمانی ندارد و هر زمانی میتوان آن را انجام داد و ضمنا آداب حج عمره از جهات مختلفی شبیه به حج تمتع است اما تفاوت هایی دارد و به صورت جدا مناسک آن اجرا می شود. عمره به معنی زیارت است وقتی قرار است خانه خدا را زیارت کنیم باید نیت عمره مفرده یا حج کنیم و حتما باید محرم شویم و آداب ویژه احرام را رعایت کنیم.

بعضی از بزرگان دین انجام یکبار حج عمره را برای هر فرد واجب میدانند و بیشتر از یکبار را مستحب نقل است که حضرت رسول صلی الله علیه و اهل بیت علیهم السلام و بزرگان دین اسلام در سال چندین بار مناسک حج عمره را انجام میدادند..

اولین قدم برای تشرف به سرزمین وحی خرید فیش حج عمره است، به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای اعزام به حج عمره و در عین حال ظرفیت محدود حکومت عربستان سعودی دولت جمهوری اسلامی ایران به صورت دوره ای در سالهای مختلف اقدام به ثبت نام متقاضیان میکند. این ثبت نام به صورت دریافت ودیعه و افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های ملی یا ملت و  صدور فیش حج عمره بوده است.

این فیش های صادر شده قابل واگذاری و فروش است طبیعتا ممکن است صاحب فیش در زمانی که تاریخ اعزام رسیده است به دلایل مختلف از قبیل بیماری، مشکلات مالی یا حتی فوت فرد امکان تشرف نداشته باشد و خود فرد یا وراث تصمیم به واگذاری یا فروش بگیرند و شما به عنوان خریدار بایستی در هنگام خرید به نکاتی که در ادامه گفته میشود توجه کنید.

نکات مهم خرید فیش حج عمره:

توجه به یک سری از نکات برای خرید فیش حج عمره ضروری است از این جهت که عدم آگاهی در زمان خرید فیش منجر به ضرر و زیان و یا شاید اختلاف در حین خرید بشود، لذا اگر خریدار هستید به نکات زیر توجه کنید.

نحوه قیمت گذاری فیش حج عمره: قیمت فیش حج عمره شامل سه بخش اصلی است:

۱٫ ودیعه ثبت نام

 ۲٫ سود سپرده فیش حج 

۳٫ ارزش امتیاز بر اساس الویت فیش

ودیعه ثبت نام:

ودیعه ثبت نامه همان مبلغ اولیه است که هنگام ثبت نام یعنی سال ۱۳۹۰ یا سال ۱۳۷۸ متقاضی در بانک به عنوان ودیعه ثبت نام فیش حج سپرده کرده است. این ودیعه ها انواع مختلفی دارد: ودیعه ۵۰۰ هزار تومانی یا ۲۵۰ هزار تومانی(برای افراد نابالغ در زمان ثبت نام) که قدیمی هستند و مربوط به ثبت نام های قبل از سال ۸۹ است؛ و ودیعه های ۸۰۰ هزار تومانی و ۶۰۰ هزار تومانی (برای افراد نابالغ در زمان ثبت نام) که مربوط به فیش های جدید هستند. ودیعه ثبت نام غیر قابل برداشت است و در صورتی که برداشت کنید امتیاز باطل می شود.

سود سپرده:

سود سپرده فیش حج بر مبنای آن همان ودیعه ای که در زمان ثبت نام نزد بانک سپرده گذاری شده است با نرخ ۲۰درصد سالیانه محاسبه میگردد و در حساب بانکی که در زمان ثبت نام افتتاح شده انباشت میشود. و در هنگام خرید و فروش هم این سود به صاحب امتیاز واگذار میشود و برای صاحب امتیاز قابل برداشت است.

ارزش امتیاز بر اساس الویت فیش:

ارزش امتیاز فیش حج عمره با توجه الویتی که در قرعه کشی مشخص شده تعیین میشود نتایج این قرعه کشی ها از طریق لینک های زیر قابل مشاهده است.
استعلام قرعه کشی فیش حج عمره بانک ملی

استعلام قرعه کشی فیش حج عمره بانک ملت

شاخص دیگری که بر اساس آن ارزش امتیاز مشخص می شود افزایش یا کاهش تعداد متقاضیان است، ممکن است در دوره هایی با توجه به روابط خوب بین المللی یا شرایط خوب اقتصادی متقاضی تشرف به حج عمره بسیار زیاد باشد و طبیعتا ارزش ریالی فیش بالا میرود و قیمت بیشتری خرید می شود ممکن است گاهی به دلیل شرایط بد اقتصادی یا جنگ و روابط غیر دوستانه دولت های ایران و عربستان سعودی یا بیماری هایی مثل کرونا استقبال کم شود متقاضی کمی برای فیش حج است و با قیمت پیشنهادی کمی میتوان فیش حج عمره خرید.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که برای انتقال فیش حج عمره محدودیت استانی وجود ندارد، یعنی یک فروشنده از تهران فیش عمره خود را به یک خریدار در استان اصفهان یا سایر استان ها بفروشد.
در ضمن برای نقل انتقال حضور فروشنده و خریدار برای انتقال ضروری است و طبق بخشنامه سازمان حج و زیارت بدون حضور طرفین امکان مجوز نقل و انتقال صادر نمی شود.

برای خرید فیش حج عمره به کجا مراجعه کنیم؟

بعد از پیدا شدن فروشنده از طریق یاوران حج و باید به یکی از آژانس های زیارتی معتبر مراجعه کنید مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی) خودتون رو برای بارگذاری و صدور مجوز انتقال تحویل متصدی نقل و انتقال بدهید.

بعد از صدور مجوز صلح فیش حج از طرف سازمان حج و زیارت طرفین برای صلح همراه با همه مدارک به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه میکنند.

مبلغ را کی و چطور پرداخت کنیم؟

مبلغ در دفترخانه و در زمان امضای سند صلح به فروشنده پرداخت می شود.

نقل و انتقال چقدر زمان و هزینه میبرد و هزینه به عهده کیست؟

برای خرید فیش حج حداقل ۵ ساعت از روز کاری وقت لازم است و هزینه های انتقال شامل هزینه آژانس و هزینه دفترخانه به صورت نصف هر یک از طرفین پرداخت میکنند.

برای خرید فیش حج عمره با اطمینان خاطر و با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان از یکی از روش های زیر تماس بگیرید.

فرم ثبت نام متقاضی خرید / فروش فیش حج عمره

تماس با شماره های ۰۹۹۰۰۹۹۲۷۴۱ و ۰۹۹۱۳۷۸۹۶۴۸